ARNİVA, kullanıcılarına müşteri ilişkileri yönetiminden, tedarik zincirine, planlamadan satın almaya, malzeme yönetiminden üretime, finans yönetiminden insan kaynaklarına uzanan uçtan uca bütünleşik çözümler sunmaktadır.

Bu kapsamda Arniva, alıcı ve tedarikçiler için B2B (işten işe) portallar ve e-iş uygulamaları ile gerçek zamanlı bilgi alışverişi sağlayan çözümler geliştirmiştir.

0
+
Müşteri Memnuniyeti
0
+
Başarılı Uygulama

Saha Satış

Arniva Saha Satış Yazılımı ile sahada hizmet veren personellerinize ihtiyaç duydukları portföy hakimiyeti ile anlık satış imkanı sunabilirsiniz.

Otel Yönetimi

Rezervasyon, Check-in / Check Out, Folyo, Fatura, Ön Kasa, Housekeeping, Pos, Misafir İlişkileri, Tadilat / Arıza Yönetimi, Oda Yönetimi, Cari Hesap Yönetimi, Stok Yönetimi, Personel Yönetimi ve daha yüzlerce ihtiyacınıza çözüm.

Arniva Hotspot

Arniva Hotspot ile tüm mevzuatlara uygun yazılımı tek seferde işgücü ve yatırıma gerek kalmadan kolayca sahip olabilirsiniz.

Restoran & Bar

Arniva Restaurant siparişlerin alınmasından, fatura aşamasına, satın alma yönetiminden, günlük maliyetlerin takibine kadar pek çok işlemin yapılmasına olanak verir.

Arniva Ön Muhasebe - Ticari Entegre Set

Finansal tüm ihtiyaçlarınızı karşılamakta olan Arniva, gelir – gider takibi ve cari takibi ile zararsız satışlar yapmanıza imkan sunmaktadır.

Perakende Satış Yazılımı

Stok yönetimi, cari yönetimi, gelir – gider takibi gibi birçok özelliği bünyesinde barındıran yazılımımız tüm yeni nesil yazar kasa ve entegre olarak çalışabilmektedir.

Teknik Servis

Müşterilerinizi kayıt altında tutarak, verimliliğinizi arttırabilir, matbu formlara gerek kalmadan tüm teknik servis aşamalarınızı imza altına alabilir, tamir ve teslimat süreçlerinizi kolaylıkla yönetebilirsiniz.