RESTORAN & BAR 9.5 HAKKINDA

Arniva Restoran Nedir?

Arniva Restaurant siparişlerin alınmasından, fatura aşamasına, satın alma yönetiminden, günlük maliyetlerin takibine kadar pek çok işlemin yapılmasına olanak verir.

Arniva Restaurant Programı ile otel, kafe, restaurant, lokanta, bar, pastane ve kantinlerinize teknolojik çözüm sunarak Salon ve Masa Yönetimi, Self Servis, Paket Servis, Garson Takibi, Adisyon Takibi, Ödeme Takibi, Yazarkasa Entegrasyonu, Yemeksepeti Entegrasyonu, Gelişmiş Raporlama ve birçok benzersiz özelliğe sahip olursunuz.

Neden Arniva Restoran?

Arniva Restaurant & Bar Yönetim Sistemi ile müşterilerinizin memnuniyetini ve işletmenizin verimini artırabilirsiniz. Siparişlerinizi tercihinize göre, el terminali, dokunmatik ekran, müşteri tanıma özelliği ile telefon veya internet üzerinden hızlı ve pratik şekilde alabilir, sipariş esnasında oluşabilecek hataları tamamen engelleyebilirsiniz.

Arniva Restaurant & Bar Yönetimi , otel, tatil köyü, bar, restaurant ve yiyecek servis sektörüne yönelik, her ölçekteki işletmenin ihtiyaçları doğrultusunda rahatça kullanabileceği bir yapıya sahiptir. Dokunmatik ekran özelliklerine uygun menü yapısı ile şık ve pratik bir kullanıma açıktır.

Yönetici Raporları ile anlık olarak işletmenizin satış ve hasılat durumunu takip etmenize imkan vererek iş süreçlerinin takibinde kolaylık sağlar, yöneticiler için stratejik araçlar sunar. İşletmenizin potansiyelini artırır, kararları otomatikleştirir ve tüm işletme için tam bir otomasyon sunar.

  • Salon, masa, garson yönetimi
  • Menü, ürün reçete tanımı
  • Parçalı ve direkt tahsilat
  • Telefon sipariş ve kurye takibi
  • Dokunmatik satış ekranı
  • Hesap-Masa, Bölme-Birleştirme ve iptal etme
  • Fast Food satış
  • Maliyet ve performans raporları
  • Mutfak ekranı
  • Mobil cihazlarda çalışma
  • Otel entegreli çalışma
  • Sipariş notları takibi
  • Yazıcı adisyon/hesap çıktısı kuralları oluşturma
  • Log Takibi